گذشتن از نام رسن یا حتی روی نیمکت قرار دادن او هم کار به شدت سختی است

بشار رسن

به گزارش همشهری آنلاین، در لیست تک نفره کالدرون برای خرید زمستانی پرسپولیس تنها نام یک مهاجم از آمریکای جنوبی به چشم می‌خورد اما همانطور که در خبرهای چند روز اخیر آمده باشگاه به کالدرون گفته در صورتی که تنها نیاز به یک مهاجم داری ما سراغ دیگر گزینه‌ها خواهیم  رفت.

گزینه مد نظر باشگاه هم جذب یک هافبک پشت مهاجم است. یعنی درست جایی که بشار رسن هافبک خلاق عراقی پرسپولیس حضور دارد. بشار رسن که با آمادگی هفته‌های اخیر خود توانست مسیر به کورس برگشتن پرسپولیس را هموار کند از فصل قبل هم مطالباتی دارد و البته در این فصل هم دریافتی چندانی نداشته است. رسن به باشگاه زمانی را هم برای پرداخت مطالبات تعیین کرده است. با این حال از تحرکات باشگاه پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات اینطور به نظر می‌رسد که جذب هافبک بازیساز به طور جد پیگیری می‌شود و این یعنی احتمالا باشگاه برنامه‌ای برای بشار رسن در نقل و انتقالات خواهد داشت.

حضور دو بازیکن خارجی در یک پست آن هم با پرداختی به دلار موضوعی نیست که به این سادگی‌ها در پرسپولیس اتفاق بیفتد. باید دید واکنش احتمالی کالدرون نسبت به این موضع چه خواهد بود. مربی آرژانتینی این روزها به خوبی واقف به توانایی‌های هافبک عراقی خود هست و می‌داند او چه نقش تاثیرگذاری در پرسپولیس بازی می‌کند. به هرحال گذشتن از نام رسن یا حتی روی نیمکت قرار دادن او هم کار به شدت سختی است.

کد خبر 470952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha