سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده‌پژوهی به‌عنوان طرح پژوهشی برتر در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ و ساخت دستگاه آب ساز از رطوبت هوا به‌عنوان اثر شایسته تقدیر در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی انتخاب شد.

جهاد دانشگاهی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ طرح پژوهشی «سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده‌پژوهی» به‌عنوان طرح پژوهشی برتر انتخاب شد.

در متن تقدیر برات قبادیان، رئیس ستاد هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت و معاون آموزش، پژوهش و فناوری آمده است:

رئیس محترم جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و مجری طرح پژوهشی «سند راهبردی توسعه تجارت خارجی با رویکرد آینده‌پژوهی» پیشرفت و توسعه صنعتی کشور و دستیابی به اهداف و برنامه‌های علمی و پژوهشی بخش تولید و تجارت، حاصل تلاش و مساعدت متخصصین و اندیشمندانی است که با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان درراه آموزش، پژوهش و توسعه فناوری از هیچ کوششی دریغ ننموده‌اند.

بدین‌وسیله به‌عنوان طرح پژوهشی برتر هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت را در سال ۱۳۹۸ که به شعار «پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید» مزین گدیده است، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیقات روزافزون شمارا مسلط می‌نمایم.

در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی «ساخت دستگاه آب ساز از رطوبت هوا» به‌عنوان اثر شایسته تقدیر در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی انتخاب شد.

 در متن تقدیر مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آمده است.

«اکنون‌که به‌واسطه تلاش‌های ارزنده صورت گرفته در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی و بنا به نظر کمیته داوران علمی جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی مشترک بین مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، ایده جنابعالی از استانداری هرمزگان، با موضوع» ساخت دستگاه آب ساز از رطوبت هوا «به‌عنوان اثر شایسته تقدیر در حوزه نوآوری مدیریت شهری و روستایی انتخاب گردیده است، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از مشارکت شما در این امر مهم، بهروزی و توفیق روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم. »

کد خبر 470939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha