سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری ۲ اخلالگراقتصادی واعتراف آنان به فروش بیش از ۵ هزار و ۶۷۰ تن گندم خارج از شبکه توزیع در شهرستان "کامیاران" خبر داد.  

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در تشریح این خبر، گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان کامیاران، مشخص شد ۲ نفر از کارکنان یک شرکت سیلوی ذخیره گندم اقدام به فروش مقادیری از گندم‌های دولتی بدون رعایت ضوابط و مقررات در بازار آزاد می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مراجع قضائی، عاملان توزیع گندم خارج از شبکه را شناسایی و دستگیر کردند، اظهار داشت: با ارائه مدارک و مستندات از سوی ماموران ۲ متهم این پرونده اعتراف کردند، ۵ هزار و ۶۷۰ تن گندم امانتی دولتی را که برای نگهداری در این سیلو نگهداری می‌شده به شکل غیرقانونی خارج و به صورت آزاد با قیمت چندین برابر در بازار به فروش رسانده‌اند.  

سردار آزادی در ادامه یادآور شد: متهمان برای گمراه کردن ناظران اعزامی با احداث باکس در داخل سیلو وانمود می‌کردند که ظرفیت سیلو تکمیل شده و با این ترفند دست به اعمال سودجویانه و مجرمانه خود می‌زدند.  

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه در بررسی‌های کارشناسان مالی مشخص شد، ۵ هزار و ۶۷۰ تن گندم به صورت غیرقانونی خارج شده و در تراز مالی، سیلو با کسری گندم مواجهه شده، افزود: کارشناسان ارزش گندم‌های توزیع شده خارج از شبکه را حدود ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.  

کد خبر 470927

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha