مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم و به همین دلیل سطح این محورها لغزنده شده است.

فروزکوه برف

سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور هراز روان و عادی در جریان است اما در ارتفاعات این محور شاهد بارش برف هستیم که این باعث لغزندگی سطح جاده شده است.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت‌وبرگشت محور فیروزکوه روان و بدون مشکل در جریان است اما در ارتفاعات این محور نیز شاهد بارش خفیف برف هستیم.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بابیان این‌که حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده تأکید کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، روان و بدون ترافیک در جریان است و خودروها به سهولت در حال عبور از این محورها هستند.

محبی ادامه داد: با توجه به آغاز بارش برف در ارتفاعات محورهای شرق استان هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز در محورها تردد کرده تا شاهد حادثه خاصی نباشیم.

وی بیان کرد: راکبین وسایل نقلیه با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه بخصوص زنجیر چرخ وارد محورها شوند زیرا در صورت عدم به همراه داشتن این تجهیزات، اجازه ورود به این محورها را نخواهند داشت و عوامل پلیس‌راه از ادامه مسیر این خودروها جلوگیری به عمل خواهند آورد.

کد خبر 470897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha