مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران توضیحاتی را در رابطه با نقل قول تخلیه پایتخت از سوی شهردار تهران به دلیل آلودگی هوا ارائه داد.  

حناچي در جمع خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی امروز سه‌شنبه در حاشیه نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی درباره احتمال تخلیه شهر به دلیل آلودگی هوا گفت: ذرات معلق بالای ۲۰۰ یعنی از مرز هشدار عبور کرده‌ایم و وضعیت خطرناک است که شب گذشته این رقم به بالای ۲۰۰ رسیده بود.

وی درباره اینکه یعنی اگر باران نمی‌آمد شهر باید تخلیه می‌شد، بیان کرد: نه، اما قاعدتا باید تمهیدات بیشتری می‌اندیشیدیم، مثلا تعطیلی کردن اعلام کردن شهر و این به معنای تخلیه نیست.

این اظهارات شهردار تهران در برخی از رسانه‌ها با عنوان ضروت تخلیه شهر تهران منعکس شد. این در حالی است که حناچی تنها بر تعطیلی شهر در صورت توسعه آلودگی هوا تاکید کرد.

غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مشاور شهردار در صفحه توییتر خود در توضیح این موضوع نوشت: «برخی خبرگزاری‌ها از زبان شهردار در مراسم امروز اتاق بازرگانی تهران نقل کرده‌اند که اگر باران نمی‌آمد شهر باید تخلیه می‌شد. چنین برداشتی از سخنان ایشان درست نیست و آقای حناچی تاکید کردند در صورت توسعه آلودگی شهر باید تعطیل میشد.»

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران بار دیگر تاکید می کند که پیروز حناچی شهردار تهران به هیچ عنوان موضوع تخلیه تهران به دلیل آلودگی هوا را مطرح نکرده و تنها به موضوع امکان تعطیلی تهران اشاره کرده بود.

کد خبر 470850

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha