مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی در برخورد با متخلفان بازار شب یلدا نخواهیم داشت.

شب يلدا

به گزارش همشهری آنلاین "براتعلی صالحی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از بهترین استان‌ها از نظر وضعیت قیمتی است و افزایش قیمت در استان نسبت به کل کشور کم بوده و وضعیت خوبی را داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در آجیل، خشکبار، شیرینی و میوه نداشته و با توجه به جلسه‌ای که به مناسبت شب یلدا با اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و سازمان صمت استان داشته‌ایم، احتمال میدهیم که افزایش قیمت در بازار شب یلدا نداشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: هر اتحادیه در استان باید بیش از ۵ واحد صنفی را مشخص کنند که با فروش فوق‌العاده نه تنها افزایش قیمت نداشته باشند بلکه کاهش قیمت نیز داشته باشند.

صالحی ادامه داد: در چند روز مانده به شب یلدا بخشی از بازرسی‌ها و نظارت بازار را به این موضوع بازار شب یلدا اختصاص می‌دهیم.

وی تاکید کرد: علاوه بر افزایش گشت‌های ویژه، طرح نظارتی شب یلدا با تمدید فعالیت کشیک‌ها تا ۳۰ آذر را داریم که در نوبت عصر و روزهای تعطیل نیز این نظارت‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان بازار شب یلدا خواهیم داشت، گفت: از ابتدای طرح افزایش قیمت بنزین، حدود ۱۰۰۰ فقره پرونده واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات استان ارسال شده که تاکنون حدود ۹۰ درصد عملکرد داشتیم و منتهی به صدور رای شده است.

صالحی افزود: برای نظارت بر بازار شب یلدا در هر شهرستان استان یک تا دو اکیپ و برای بازار مرکز استان پنج تا هفت اکیپ گشت مشترک با همکاری اتاق اصناف و سازمان صمت علاوه بر وظایف ذاتی دستگاه نظارتی داریم که از فردا فعالیت خود را شروع می‌کنند.

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلفات بازار شب یلدا را گزارش دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: سعی کردیم دو کانکس ایستگاه نظارتی را در بازار برای استقرار اکیپ‌ها قرار دهیم اما تا این لحظه فراهم نشده است و هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی در برخورد با متخلفان بازار شب یلدا نخواهیم کرد.

کد خبر 470769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha