فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به فراخوان معاونت عمرانی استانداری تهران مبنی بر مراجعه خسارت دیدگان اغتشاشات اخیر به فرمانداری‌ها گفت: تاکنون فقط یک نفر برای پیگیری خسارت ناشی از اغتشاشات به این فرمانداری مراجعه کرده که اقدامات لازم انجام شده است.

اغتشاشات

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین کاغذلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: فرمانداری ورامین، استان تهران همچنان پذیرای کسانی است که خسارت آنها در حوادث پس از گرانی بنزین محرز و مستدل است.

وی همچنین گفت: فعالیت جایگاه سوخت و دو شعبه بانک آسیب‌دیده شهرستان ورامین در اغتشاشات اوایل این ماه، از سرگرفته شده و خللی در خدمت رسانی به مردم وارد نشده است.

کاغذلو اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اوایل این ماه، یک جایگاه عرضه سوخت و دو شعبه بانک توسط آشوبگران آسیب دید.

وی اظهار کرد: جایگاه سوخت آسیب‌دیده ورامین، در همان هفته نخست با تأمین دو تلمبه عرضه بنزین فعالیت خود را آغاز کرد و پس از چند روز فعالیت، تعداد تلمبه‌های بنزین به ۴ دستگاه افزایش یافت و دو تلمبه نیز برای عرضه گازوئیل راه‌اندازی شد.

کاغذلو تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان شعب بانک، یکی از بانک‌های آسیب دیده در مکان جدید مستقر و فعالیت عادی خود را از سرگرفت و خدمات دیگر شعبه آسیب دیده نیز به شعبه مرکزی ورامین واگذار شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 470728

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha