مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از خرید تعدادی از واحدهای مسکونی مسکن مهر شهرستان دهلران برای مددجویان فاقد مسکن این شهرستان خبر داد.

مسکن مهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، ضیاء رضایی در سفر به شهرستان دهلران و در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان گفت: تلاش این نهاد این است که مددجویان فاقد مسکن این نهاد در نقاط مختلف این استان صاحب مسکن شوند و دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

وی افزود: به این خاطر کمیته امداد در شهرستان دهلران در تلاش است از طریق خریداری و تکمیل کردن تعدادی از واحدهای مسکن مهر دهلران، این مددجویان را صاحب مسکن کند.

رضایی در ادامه گفت: با رایزنی‌هایی که با اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام به عمل آورده‌ایم قصد داریم تعداد ۱۰۸ واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر دهلران را برای خانواده‌های مددجوی فاقد مسکن در این شهرستان خریداری نماییم.

ضیاء رضایی افزود: این واحدهایی مسکونی هم اکنون نیمه‌کاره بوده و کمیته امداد پس از خریداری آنها از اداره کل راه و شهرسازی استان، با همکاری خانواده‌های مددجوی فاقد مسکن و خیران نیکوکار، نسبت به تکمیل و واگذاری آنها به این خانواده‌ها اقدام خواهد کرد.

وی با عنوان اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد تامین مسکن مددجویان فاقد مسکن این نهاد است تصریح کرد: تاکنون ۶۶ مورد از این واحدهای مسکونی برای مددجویان فاقد مسکونی شهرستان دهلران خریداری که این واحدها در مرحله تکمیل شدن هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ضمن سپاس از اداره کل مسکن و شهرسازی استان ایلام بخاطر همکاری در این زمینه تصریح کرد: در تلاش هستیم در آینده نزدیک بیش از چهل واحد مسکونی دیگر برای مددجویان فاقد مسکن این شهرستان خریداری و جهت واگذاری به مددجویان فاقد مسکن این نهاد تکمیل و به آنها واگذار نماییم.

ایشان در این بازدید گفتند: می‌باشد که در این راستا در شهرستان دهلران تعدادی از واحدهای مسکن مهر، از اداره راه و شهرسازی جهت مددجویان فاقد مسکن خریداری گردیده است. با توجه به نیمه‌کاره بودن واحدهای مذکور از طریق این نهاد جهت تکمیل و واگذاری به مددجویان واجد شرایط عملیات اجرایی (نازک‌کاری) شروع گردیده است. ایشان با توجه به کیفیت مناسب کار و پیشرفت این پروژه‌ها تاکید بر تسریع در انجام عملیات و تکمیل این واحدها داشتند.

کد خبر 470630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha