رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با راه‌اندازی و فعال‌شدن فاز اول این پروژه زمینه اشتغال حداقل ۳۰۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شود.

ذوب شمال غرب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، حبیب امین زاده در بازدید از چند واحد صنعتی تولیدکننده مقاطع فولادی در شهرستان‌های بناب و ملکان، ضمن اعلام آمادگی برای تامین نقدینگی مورد نیاز این واحدها برای تکمیل طرح‌های توسعه‌ای و تامین بخشی از مواد اولیه، گفت: بخشی از موانع و مشکلات هم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قابل بررسی و چاره جویی است.

وی  با اشاره به میزان مصرف چشمگیر انواع ورق‌های فولادی در استان، خواستار برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه تولید ورق‌های فولادی شد.

امین زاده ضمن تشریح اهمیت طرح تاپ و همچنین تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ گفت: واحدهای صنفی نیز می توانند از این طرح‌ها در جهت رفع مشکلات نیروی انسانی ماهر و منابع مالی خود استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، پروژه فولاد آذر حدید ضمن قرارداشتن در مراحل نصب ماشین آلات، تا پایان سال به مرحله تست سرد خواهد رسید و همچنین طرح توسعه مجتمع فولاد ظفر بناب، در نیمه اول سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.  

کد خبر 470588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha