دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: سنگنورد منتخب این استان در رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به ۲ نشان طلا و یک نقره دست‌یافت.

فرشته وطن دوست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرشته وطن‌دوست دوشنبه ۲۵ آذر افزود: در این رقابت‌ها که در بنگلور هند برگزار شد، محیا دارابیان در رده سنی نوجوانان A در  ۲ ماده سرعت و بولدرینگ به نشان طلا رسید و در ماده لید نیز به مدال نقره دست‌یافت.

وی گفت: این مسابقات از روز پنجشنبه /۲۱ آذرماه/ در کشور هند آغاز شد و تیم ملی ایران در قالب هفت سنگنورد منتخب شرکت کرده بود، دارابیان روز گذشته /۲۴ آذرماه/ که آخرین روز مسابقات بود توانست در ماده سرعت به مقام قهرمانی دست یابد.

وطن‌دوست افزود: این سنگنورد زنجانی به دلیل حضور در رقابت‌های کشوری و برون‌مرزی از تجربه خوب و بالایی برخوردار است و تاکنون نیز عناوین خوبی را به دست آورده است.

وی تصریح کرد: استان زنجان، قطب ورزش سنگنوردی کشور است، این استان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از شرایط مناسبی برخوردار است و هیات تلاش وافر دارد تا مسیر برای رشد و پیشرفته هرچه بیشتر، هموارتر شود.

وطن‌دوست افزود: زنجان از یک سالن سنگنوردی مجهز و استاندارد برخوردار است و چندین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور و بین‌المللی را میزبانی کرده است.

کد خبر 470471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha