مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

عضو شورای شهر کرج از توزیع ناعادلانه سطل‌های زباله مکانیزه در این کلان‌شهر گلایه کرد و گفت: قرار نیست اگر منطقه‌ای کم‌برخوردار است، از وجود سطل‌های زباله محروم بماند.

سطل زباله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، فریده بزنی بیرانوند در نطق پیش از دستور صد و هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج، استان البرز که یکشنبه ۲۴ آذر برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت بهداشتی بسیاری از بازارچه‌ها و روز بازارهای شهر مناسب نیست و این امر مشکلاتی را هم ازلحاظ بصری به و هم سلامت شهروندان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اغلب شهروندان به‌واسطه این‌که می‌توانند بیشتر اقلام موردنیاز خود را به‌صورت یکجا از غرفه‌های بازار روزها خریداری کنند، به این مراکز مراجعه می‌کنند ولی گاهی مشاهده می‌شود وضعیت نامناسب بهداشتی به‌خصوص در شیوه توزیع محصولات غذایی باعث نارضایتی آنها می‌شود.

عضو شورای شهر کرج تأکید کرد: سلامت شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و ضرورت دارد تا شهرداری با نظارت دقیق‌تر بر شیوه توزیع محصولات سلامت شهروندان را تأمین نماید.

بزنی در ادامه از توزیع ناعادلانه سطل‌های زباله مکانیزه در برخی مناطق شهر گلایه کرد و گفت: متأسفانه تعداد این سطل‌ها در مناطق کم برخوردار بسیار کم است و قرار نیست اگر منطقه‌ای کم برخوردار است از وجود سطل‌های مکانیزه و امکانات خدماتی نیز محروم باشد.

او تأکید کرد: شهرداری کرج تدابیری بیندیشد که سطل‌های زباله مکانیزه در تمام نقاط شهر از مناطق برخوردار تا کم برخوردار از وجود سطل‌های زباله مکانیزه بهره‌مند شوند تا بهداشت و سلامت شهر و شهروندان تأمین شود.

کد خبر 470363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha