معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: از بیست‌وپنج آبان ماه تا هفدهم آذرماه ۵۶۶ گزارش و شکایت مردمی در خصوص گران‌فروشی و کم‌فروشی به دست ما رسید که با توجه به حضور گشت‌ها در بازار ۸۲۵ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تنظیم بازار

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی‌اکبر کبیری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن یلدا از بیست‌وپنج آذرماه تا بیست‌ونه آذرماه نمایشگاه ویژه شب یلدا در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آجیل، شیرینی، شکلات، کالاهای موردنیاز شب یلدا، کالاهای اساسی و مواد شوینده ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهند شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به برگزاری ۱۲۰ گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اشاره کرد: با سهمیه‌بندی بنزین، نظارت بر بازار تشدید شده و از بیست‌وپنج آبان ماه تا هفدهم آذرماه ۵۶۶ گزارش و شکایت مردمی در خصوص گران‌فروشی و کم‌فروشی به دست ما رسیده است.

وی با اعلام اینکه عمده تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور برگ خرید بوده و در این راستا ۸۲۵ پرونده تشکیل‌شده است؛ افزود: پرونده‌ها جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده و بیشتر شکایات مردم در خصوص مواد غذایی، خدمات حمل‌ونقل، لوازم‌خانگی، گاز مایع و مواد پروتئینی بوده است.

کبیری اعلام کرد: روز گذشته ۲۳ آذر قیمت هر کیلو مرغ ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان بود؛ قیمت گوشت گوساله مخلوط ۷۰ هزار تومان، ران و سردست گوساله هر کیلو ۷۵ هزار تومان و گوشت گوساله بدون چربی نیز ۸۰ هزار تومان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی مخلوط ۸۵ هزار تومان، گوشت بدون دنبه ۹۰ هزار تومان و ران و سردست گوسفندی با چربی نیز هر کیلو ۱۰۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 470231

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha