اداره مالیات در نامه‌ای به باشگاه شهر خودرو اموال منقول و غیرمنقول سیدمهدی رحمتی نزد آن باشگاه را توقیف کرد.

رحمتی

به گزارش همشهری آنلاین، قرار بود مالیات این بازیکن از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود. سیدمهدی رحمتی در این رابطه گفت: چند سال است به خاطر مشکل مالیاتی ممنوع‌الخروج و ممنوع المعامله  هستم و صدایم درنیامده اما ظاهرا از سکوت من سوء استفاده‌های زیادی شده است.

دروازه بان شهر خودرو افزود: در شرایطی که آقایان در فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال هر روز ادعا می‌کنند این باشگاه نه بدهی دارد نه مشکلی برای حضور در آسیا اما نه تنها مالیات من را پرداخت نکرده‌اند بلکه ظاهرا به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اطلاعات غلط داده‌اند. نمی‌دانم چه کسی پاسخگوی چنین کار زشتی است و چه کسی مسئولیت این کار را بر عهده می‌گیرد اما حالا که با نامه توقیف اموال مواجه شده‌ام ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و به هر نهادی لازم باشد توضیح می‌دهم که نه تنها بدهی مالیاتی من چند سال است که پرداخت نشده بلکه برای پاک کردن صورت مساله مدارک غیر واقعی هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا ‌ ارسال کرده‌اند.

رحمتی تاکید کرد: پنج ماه است که در حال مذاکره با مسئولان مربوطه هستم و به خاطر حل شدن این مشکل وکیل بنده بارها و بارها با کامران منزوی صحبت کرده اما فقط امروز و فردا و مشکل حل می‌شود شنیده‌ام! انگار نه انگار که زندگی‌ام مختل شده و تمام حساب‌های بانکی ام بسته شده است.

وی گفت :این اولین و آخرین اولتیماتوم من بابت این اتفاق است و همانطور که نامه توقیف اموال با فرصت ۵ روزه به دستم رسیده من هم تا ظهر امروز که وکیلم با عضو هیات مدیره استقلال جلسه دارد صبر خواهم کرد. اگر مشکل مالیاتی من حل نشد همان رفتاری را انجام می‌دهم که آقایان در این چند سال و ۵ با ماه با من انجام دادند.

کد خبر 470222

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha