مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ثبت‌نام از داوطلبان طرح اقدام ملی تولید مسکن در این استان ۲۶ آذرماه آغاز خواهد شد.

مسکن ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یکشنبه ۲۴ آذر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: وزارت راه و شهرسازی در جهت کمک به تامین مسکن طرح "اقدام ملی تامین مسکن" را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور برنامه‌ریزی کرده است.

وی گفت: افراد متقاضی در استان اردبیل که دارای شرایط لازم برای برخورداری از طرح "اقدام ملی تامین مسکن" هستند، می‌توانند از مورخه ۲۶ آذر سال جاری با مراجعه به سامانه اقدام طرح ملی به نشانی tem.mrud.ir  نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در ۱۱ شهر استان اجرا خواهد شد، ادامه داد: در اردبیل ۵۳۰ واحد، پارس‌آباد ۵۰۰ واحد و شهرهای خلخال، گرمی، اصلاندوز، بیله‌سوار، جعفرآباد، کلور، گیوی، نمین و هشتجین ۶۳۸ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  احداث می‌شود.

حیدری به  شرایط لازم متقاضیان جهت ثبت‌نام در این طرح اشاره کرد و افزود: متقاضی و افراد تحت تکفل، باید  فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی بوده و از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ از هیچ یک از امکانات دولتی یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

وی ادامه داد: متقاضی باید متاهل و یا سرپرست خانوار باشد و زنان خود سرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن بوده و متقاضیان باید دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر شهر مورد تقاضا باشند.

حیدری افزود: متقاضیان با ثبت‌نام نهایی و دریافت کد رهگیری می‌توانند وضعیت تمامی مراحل کار خود را از طریق سامانه طرح اقدام ملی به آدرس tem.mrud.ir پیگیری نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات بانکی در بافت‌های فرسوده شهری با مراجعه به آدرس http://facility.udrc.ir  امکان‌پذیر است.

کد خبر 470191

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha