مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در پایگاه‌های ثابت و موقت خبر داد و گفت: طرح زمستانی این جمعیت از ۲۴ آذر تا ۲۰ اسفند سال جاری اجرا خواهد شد.

طرح هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  شهرام میرزایی یکشنبه ۲۴ آذر در جمع خبرنگاران افزود: در طرح زمستانی هلال‌احمر ۱۶ پایگاه ثابت و موقت به‌صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان زنجان فعال هستند.

وی تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های استان زنجان فعال است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۲۵۰ نجات گر در طرح زمستانی امسال این استان با تجهیزات کامل زمستانی فعال شده‌اند.

میرزایی، از فعالیت ۴۰ دستگاه خودرو در این طرح خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۸ دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودروی نجات، ۱۰ دستگاه خودروی کمک دار امداد و سایر ماشین‌آلات امدادی و چندمنظوره است.

 وی خاطرنشان کرد: همه پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نفربرهای تیپ زرهی ۲۱۶ زنجان نیز بر اساس تفاهم‌نامه منعقده شده به همین منظور تجهیز شده است.

میرزایی تاکید کرد: هم‌وطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

کد خبر 470163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha