نوازنده باسابقه پیانو در کنسرت خود قطعاتی از مشهورترین آهنگسازان موسیقی کلاسیک ازجمله باخ، برامس، بتهوون و شوبرت را برای علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک اجرا می‌کند.

رافائل میناسکانیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، کنسرت تک‌نوازی رافائل میناسکانیان نوازنده پیشکسوت پیانو ۲۷ آذر ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

میناسکانیان قرار است در این کنسرت قطعاتی از مشهورترین آهنگسازان موسیقی کلاسیک ازجمله باخ، برامس، بتهوون و شوبرت را برای علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک اجرا کند.

در این اجرا پیام پهلوانیان مدرس پیانو در دانشگاه دتمولد در آلمان نیز به‌عنوان نوازنده مهمان پیانو همراه میناسکانیان خواهد بود.

میناسکانیان فراگیری موسیقی را در سن شش سالگی آغاز کرد و در ۱۰ سالگی اولین کنسرت خود را برگزار کرد. او تا زمانی که در ایران بود نزد امانوئل ملیک اصلانیان به فراگیری پیانو پرداخت. میناسکانیان بعد از دوره دبیرستان برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی به آمریکا رفت. در آنجا ایوب زرکو استاد موسیقی دانشگاه یوسی‌ال‌ای استعداد او را در موسیقی و نوازندگی پیانو شناسایی و وی را به ادامه تحصیل در رشته موسیقی تشویق کرد. میناسکانیان اولین هنرمندی است که رسیتال پیانو کلاسیک او از تلویزیون ایران پخش شد. او هم‌اکنون علاوه بر اجرای کنسرت، به تدریس پیانو در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشکده موسیقی دانشگاه هنر مشغول است.

کد خبر 470083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha