وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وعده سورپرایز پنجشنبه‌های خود رونمایی و تصویری از پهپاد جابه‌جاکننده بسته‌های پستی را منتشر کرد.

سورپرايز آذري جهرمي

به گزارش همشهری آنلاین، سرانجام پس از چند روز بحث و گمانه‌زنی درباره محتوای شگفتانه محمدجواد آذری جهرمی، جوان‌ترین وزیر کابینه دقایقی پیش تصویر سورپرایز خود را در فضای مجازی با مردم به اشتراک گذاشت. این شگفتانه یک پهپاد است که از آن برای حمل و جابه‌جایی بسته‌های پستی استفاده خواهد شد.

وزیر ارتباطات درباره سورپرایز خود نوشت: خانم‌ها و آقایان به پست پلاس خوش آمدید. ما به جای صحبت و جلسه چند اقدام عملیاتی انجام دادیم تا واقعا هزینه‌ها کمتر شود و از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم. برای همین در طرح پست پلاس انتقال بسته‌های پستی را با پهپاد فراهم کردیم تا دیگر جایی در ایران نماند که غیرقابل دسترس باشد. انتقال سریع داروها به بیمارستان‌ها و جزیره‌ها، سورپرایز کردن یکدیگر و... از جمله کارهایی است که از این پس در دسترس شما خواهد بود.

پیش از این از مواردی چون اینترنت نسل پنج، اینترنت هدیه، رفع فیلتر تلگرام و توییتر و یوتیوب، رایگان شدن سرویس‌های داخلی، محکوم شدن شرکت‌های ارزش افزوده و مذاکره با گوگل برای برداشتن تحریم‌ها به عنوان سورپرایز احتمالی آذری جهرمی نام برده می‌شد.

کد خبر 469719

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha