استاندار تهران گفت: حضور وزرا بدون هماهنگی با استاندار تهران در شهرستان‌ها نفعی برای مردم ندارد و در مکاتبه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم، ایشان وزرای دولت را مکلف کردند که بدون هماهنگی با استاندار تهران به شهرستان‌های استان سفر نکنند و اگر غیر از این باشد، حتی فرمانداران هم نباید وزیر را همراهی کنند.

استاندار تهران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،  ‌انوشیروان محسنی بندپی صبح پنج‌شنبه ۲۱ آذر در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: در فضاهای آموزشی بعد از استان البرز کم‌ترین فضای آموزشی را داریم و در تهران ۳۴ و در کلاس‌های شهرستان ها ۳۴ نفر در هر کلاس درس هستند.

وی ادامه داد: نگاه غلط و اشتباه که تهران را ‌استانی برخوردار می‌دانست، باعث انباشت این مشکلات شد.

نماینده عالی دولت در استان تهران گفت: همیشه استاندار تهران در حاشیه قرار داشته و به عنوان نمونه زمانی که من سرپرست وزارت تعاون بودم به هر استانی که سفر می کردم در ابتدا با استاندار هماهنگ می کردم و اگر موافقت می‌کرد به آن استان وارد می‌شدم.

استاندار تهران یادآور شد: در مکاتبه‌ای که با معاون اول رئیس‌جمهور داشتیم ایشان وزرای دولت را مکلف کردند که بدون هماهنگی با استاندار تهران به شهرستان‌های استان سفر نکنند و اگر غیر از این باشد، حتی فرمانداران هم نمی‌بایست وزیر را همراهی کنند.

کد خبر 469671

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha