با انجام مرحله دوم ممیزی خارجی توسط شرکت بین المللی «آرین توف پاسارگاد»، شهرداری منطقه ۱۱ تهران موفق به دریافت گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ شد.

شهرداری مطنقه 11

همشهری آنلاین /فاطمه عسگری نیا: شهردار منطقه ۱۱ با اعلام این خبر گفت:« شهرداری منطقه ۱۱ به عنوان دومین منطقه شهرداری تهران در سال ۹۸ موفق به اخذ گواهینامه ISO۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ شده است. »

نصراله ابادیان شهردار منطقه ۱۱

او با بیان این که  ممیزی شخص ثالث سیستم مدیریتی ISO ۱۴۰۰۱  توسط شرکت بین المللی «آرین توف پاسارگاد» در تاریخ ۱۶ آذر به منظور ارزیابی عملکرد سازمان با الزامات سیستم انجام شده است افزود:«بروزآوری الزامات قانونی، افزایش سرانه آموزشی در زمینه محیط زیست برای پرسنل، بهبود روند ارزیابی عملکرد محیط زیستی پیمانکاران، توجه به بحث ارتباطات درون و برون سازمانی در حوزه محیط زیست، شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان در حوزه محیط زیست و نحوه تعامل با آن ها از جمله موارد ارائه شده در این ممیزی بوده است. »

به گفته آبادیان، پرداختن به شناسایی ذی نفعان سازمان وتوجه ویژه به رویکرد چرخه عمر با در نظر گرفتن جنبه های محیط زیستی محصولات، خدمات و فعالیت های سازمان از ویژگی های این دوره ممیزی تلقی می شود.

کد خبر 469521

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha