محمداسماعیل اکبری، مشاور عالی وزیر بهداشت در حکمی فرزند خود محمد اکبری را به عنوان دستیار ویژه منصوب و در حکم صادره تاکید کرد دستمزدی به وی تعلق نمی‌گیرد.

دکتر سعید نمکی

به گزارش همشهری آنلاین، سابقه آشنایی و همکاری محمداسماعیل اکبری با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیش از سه دهه قبل برمی‌گردد. نمکی اوایل اسفند ۹۷ ذر حکمی اکبری را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور اجتماعی شدن سلامت منصوب کرد.

اکبری متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی غدد و سرطان است. وی رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رئیس انجمن آموزش پزشکی ایران، رئیس هیئت مدیره انجمن زندگی بدون دخانیات، رئیس انستیتو COACH و عضو کمیته کشوری کنترل سرطان هم بوده است.

مشاور عالی وزیر بهداشت ۲۷ آبان ماه ۹۸ در حکمی فرزند خود محمد اکبری را به عنوان دستیار ویژه منصوب و در حکم صادره تاکید کرده است که دستمزدی به وی تعلق نمی‌گیرد. مشاور عالی وزیر بهداشت در این حکم از اعتماد وزیر بهداشت به فرزند خود نکاتی را آورده و در بخش پایانی تاکید کرده است: «با توجه به درخواست خودتان و تایید بنده، دستمزدی به شما تعلق نمی‌گیرد.»

کیانوش جهانپور، مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی درباره انتصاب فرزند مشاور وزیر بهداشت به عنوان دستیار ویژه و اینکه آیا مشاور وزیر بهداشت می تواند نصب و عزل داشته باشد، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این حکم مشاور وزیر بهداشت ابلاغ انشایی است و برای مشاور وزیر بهداشت منعی ندارد؛ چرا که در ابلاغ انشایی پست سازمانی وجود ندارد. در ابلاغ انشایی به دلیل اینکه پست سازمانی وجود ندارد، حقوق و مزایا هم وجود نخواهد داشت.

کد خبر 469486
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha