رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب درخصوص الگوهای زن شرقی و غربی گفت: این الگوها در جامعه جهانی موفق نبوده‌اند و اکنون جهان به یک الگوی جدید برای آرامش زن نیاز دارد.

جوان جمعيت

به گزارش همشهری آنلاین، مینو اصلانی در کنگره ملی عصمت پورانوری شهیده شاخص کشوری در حسینیه ثاراله دزفول افزود: الگوهای زن شرقی و غربی کاری از پیش نبرده‌اند و اکنون زن غربی در وضعیت بسیار اسفباری به سر می‌برد و افسرده است.

وی با اشاره به تحقیقات اندیشمندان غربی به نقل از خانم فرانسیس گفت: زنان مسلمان اکنون در آرامش در کنار پدر و همسر خود هستند و پشتوانه دارند ولی از زنان غربی استفاده ابزاری می‌شود.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: زنان غرب با خراب کردن پل‌های پشت سر و خانواده به طور قطع با مشکل مواجه می‌شوند و به زمین می‌خورند.

وی الگوی مدنظر مقام معظم رهبری را زنی شیرزن و شهیدپرور عنوان کرد و گفت: اکنون جهان محتاج این الگو است زیرا زنان را نجات داده و شیرمردانی از دامان آنها پرورش می‌دهند که برای جامعه مفید هستند.

اصلانی با بیان اینکه زنان مسلمان از جمله عصمت پورانوری دنیا را تکان داده‌اند، افزود: شهادت عصمت پورانوری با حجاب کامل موجب باز شدن چشمان زنان جهان شده است.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه حرف و منش عصمت در جامعه جاری است، گفت: می‌توان هم زن بود و هم در راس بود و دنیا را در مسیر درست قرار داد.

وی با بیان اینکه هفت هزار شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی شده است، افزود: امروز نیازمند حصور جدی زنان و دختران هستیم تا پای شهیدان بمانند.

اصلانی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا اظهارداشت: شهیدان وامدار واقعه عاشورا هستند و امام حسین(ع) پدر معنوی تمام شیعیان است.

وی افزود: دستگاه سلطه اموی آمده بود که ارتباط انسان با خدا و زمین و آسمان را قطع کند ولی امام حسین(ع) آمد تا این ارتباط بار دیگر برقرار شودـ

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه شهدا ستارگان درخشان ما هستند، گفت: نظریه پردازان غربی عنوان می‌کردند که انسان دیگر به خدا نیاز ندارد ولی شهدا مسیر زمین و آسمان را روشن کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در مرزهای خود باقی نماند و جنبش‌های زیادی در جهان باتاسی از این انقلاب شکل گرفتند.

کد خبر 469324

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha