مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: شرکت گاز کردستان اسفندماه سال جاری با همکاری پارک علم و فناوری میزبان اولین رویداد استارت‌آپ ویکند در صنعت گاز در غرب کشور خواهد بود.

استارت‌آپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، احمد فعله‌گری اظهار داشت: اولین رویداد استارت‌آپی در حوزه صنعت گاز در غرب کشور با همکاری پارک علم و فناوری استان کردستان و شرکت گاز استان کردستان به مدت سه روز در اسفندماه سال‌ جاری در سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: این استارت‌آپ با محوریت مدیریت مصرف گاز طبیعی و جلوگیری از هدررفت آن با حضور اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان حوزه نفت و گاز، متخصصان حوزه انرژی، متخصصان شرکت ملی گاز و گازهای استانی و شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل گاز طبیعی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این رویداد استارت‌آپی می‌توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز استان کردستان به نشانی www.Nigc-kd.ir.fa/research نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد مهم و نوآور در صنعت گاز اقدام کنند.

فعله‌گری گفت: سه روز تلاش و تیم‌سازی در حوزه صنعت گاز علاوه بر توسعه دیدگاه‌های جدید در ارائه خدمات می‌تواند در حوزه مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی پذیرای دیدگاه‌هایی نو و خلاقانه در این زمینه باشد.

وی از حمایت از ایده‌های برتر این رویداد استارت‌آپی خبر داد و گفت: افرادی که دارای ایده‌های اجرایی و عملیاتی باشند مورد حمایت پارک علم و فن‌آوری قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان جلوگیری از هدر رفت گاز را یکی از مهمترین اهداف اجرای این استارت‌آپ ویکند ذکر کرد و گفت: با ارائه راهکارهای علمی و عملی در این همایش می‌توان در جهت این امر اساسی و مهم گام برداشت.  

وی در مورد اهمیت جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی گفت: با ارتقای سیستم‌های اندازه‌گیری میزان گاز ورودی و خروجی به دقت اندازه‌گیری شده و با دقت در این امر اختلاف قرائت به حداقل ممکن کاهش یافته و میزان هدر رفت انرژی با کمترین خطای ممکن اندازه‌گیری می‌شود.

فعله‌گری به اجرای پروژه تطبیق گاز تحویلی و مصرفی در سطح کشور به عنوان یکی از مکانیسم‌های رسیدن به اهداف شرکت ملی گاز ایران در جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه در پنج مرحله پیش‌بینی شده و با اجرای آن در هر بخش شاهد کاهش محسوس هدررفت گاز طبیعی خواهیم بود.

کد خبر 469146

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha