رقابت‌های لیگ برتر امروز ۱۸ آذر ماه در شهرهای مختلف کشور در هفته چهاردهم پیگیری شد.

فولاد خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال ماشین سازی موفق شد دربی تبریز را مقابل تراکتورسازی با پیروزی دو بر صفر به سود خود به پایان برساند. بعد از رفتن دنیزلی تبعات این شکست دامن مدیرعامل این باشگاه را هم گرفت و در نهایت صادقیان از سمتش کناره گیری کرد.

در این دیدار شاهین توکلی در دقیقه ۳۹ و احمد رضا زنده روح در دقیقه ۵۵ برای تیم میزبان گلزنی کردند. با این پیروزی ماشین سازی با ۱۹ امتیاز در مکان هشتم قرار گرفت.

در اهواز تیم فولاد خوزستان با یک گل از سد پارس جم عبور کرد. ایوب والی در دقیقه ۱۲ با ضربه سر تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا فولاد با ۲۳ امتیاز در بالای جدول همچنان در جمع مدعیان باقی بماند.

در اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن با دو گل برابر نساجی مازندران به پیروزی رسید تا این تیم بعد از باخت مقابل پرسپولیس به طور موقت از بحران خارج شود. در این بازی نساجی در نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ضربه محمد عباس زاده توسط معراج اسماعیلی مهار شد. در دقیقه ۴۱ اشتباه عجیب حقیقی دروازه بان نساجی باعث شد تا امیر ارسلان مطهری صاحب توپ شود و او خلعتبری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل اول میزبان به ثمر برسد.

در دقیقه ۶۲ ضربه خطایی که به سود ذوب آهن اعلام شده بود را خلعتبری روی دروازه فرستاد و مطهری موفق شد با ضربه سر گل دوم را درون دروازه حریف جای دهد. ذوب آهن با این پیروزی با ۱۴ امتیاز به مکان دهم جدول صعود کرد.

در ادامه بازی‌های این هفته فردا پرسپولیس در تهران میزبان گل گهر سیرجان است، نفت مسجد سلیمان در خانه به دیدار سایپا می رود. در بوشهر نیز شاهین شهرداری به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

کد خبر 468994

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha