سرمربی تیم سپاهان به خاطر حضور پسرش در نشست خبری خود با تعدادی از خبرنگاران و نیز عوامل هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درگیر شد.

باشگاه پرسپولیس از قلعه‌نویی شکایت می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی که پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل شهر خودرو در نشست خبری حاضر شده بود، یک نفر همراه و نیز پسرش را با خود به محل نشست خبری آورد. پس از اعتراض عوامل هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و نیز خبرنگاران نسبت به حضور پسر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری، سرمربی سپاهان گفت که او همراهش است و کسی کاری با وی نداشته باشد.

پس از این اتفاق، پسر قلعه‌نویی با تعدادی از خبرنگاران و عوامل هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درگیر شد که در ادامه قلعه‌نویی محل برگزاری نشست خبری را ترک کرد. پس از پایان این غائله، قلعه‌نویی دوباره به نشست خبری بازگشت.

او در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفته بود سپاهان از لحاظ مهره خیلی بهتر از شهر خودروست، اما مقابل مشهدی‌ها دست و پا بسته بود، گفت: تیم شما خیلی بهتر است و ما حرفی برای گفتن نداشتیم.

سرمربی سپاهان در واکنش به انتقادات شدید یک خبرنگار از قضاوت بیژن حیدری تصریح کرد: صحبت شما کاملاً درست است. من چه باید بگویم؟!

قلعه‌نویی در مورد سر داده شدن شعارهایی درباره مافیای او گفت: این شعارها درباره من است، چون آدم بدی هستم!

وی سپس نشست خبری را ترک کرد.

خبرآنلاین هم نوشت: در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی سپاهان و شهر خودرو در مشهد، میان خبرنگاران مشهدی و دو همراه امیر قلعه نویی اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. آوردن هوتن قلعه نویی فرزند سرمربی سپاهان و مسعود پاشاکی به کنفرانس مطبوعاتی باعث ایجاد تنش در کنفرانس شد. 

ویدئوی جنجالی این نشست خبری را در زیر ببینید:

کد خبر 468989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha