مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مدارس شهری و روستایی همه مقاطع تحصیلی روستایی و شهری بیجار، یاسوکند و بخش کرانی در روزهای سه‌شنبه ۱۹ و چهارشنبه ۲۰ آذر تعطیل است.

تعطیلی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رشید قربانی از تعطیلی مدارس خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل تداوم سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری همه مقاطع تحصیلی شهرستان بیجار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری تعطیل است.

وی افزود: همچنین همه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی شهرستان بیجار، شهر یاسوکند و بخش کرانی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: تصمیم به تعطیلی این مدارس به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش بیجار، مدیر شبکه بهداشت و با موافقت فرماندار این شهرستان انجام شد و در صورت تعطیلی مدارس در سایر شهرهای استان این موضوع از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع عموم مردم کردستان می‌رسد.

گفتنی است براساس گفته «ابراهیم قادری»، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان تاکنون ۲۱۷ نفر مبتلا به بیماری آنفلوآنزا به بیمارستان‌های کردستان مراجعه کرده‌ که پس از انجام آزمایشات و نمونه‌برداری، ۵۰ نفر مبتلا به این ویروس شناسایی و بستری و ۷ نفر نیز فوت کرده‌اند.

کد خبر 468944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha