بارش برف و باران باران که از نخستین ساعات بامداد دوشنبه ۱۸ آذر در بیشتر مناطق خراسان شمالی آغاز شده، جاده‌های این استان را لغزنده کرده است.

لغزندگی زمین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اعلام کرد: هم اکنون با وجود بارش برف و باران، تردد خودروها در محورهای استان عادی است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

براساس گزارش این اداره کل، هم اکنون وضعیت جوی در تمامی محورهای استان ابری است که بارش‌ها در مناطق کوهستانی به صورت برف گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی هم جوی ناپایدار برای امروز و فردا برای استان پیش بینی کرده است، با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها بویژه در نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست.

این اداره کل همچنین اعلام کرد که از فردا کاهش ۶ تا هشت درجه ای دما در استان رخ می‌دهد.

پلیس راه خراسان شمالی هم اعلام کرد: اکنون در محورهای مختلف استان بارندگی گزارش شده و سطح جاده‌ها لغزنده است و از این رو رانندگان باید نسبت به رعایت قوانین رانندگی جدیت بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

طول راه‌های خراسان شمالی بدون احتساب راه‌های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱,۵۴ درصد از راه‌های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه ۲۵ کشور قرار دارد. طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد.

کد خبر 468738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان شمالی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha