یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

استاندار کردستان خواستار تشکیل یه تیم قوی فوتبال برای استان شد و گفت: فوتبالیست‌های توانمند زیادی از این استان در شهرها و تیم‌های مختلف کشور حضور دارند که می‌توان از آن ها در تشکیل تیم فوتبال استان بهره برد.

استاندار کردستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، استاندار کردستان، بهمن مرادنیا امروز(۱۷آذر) در دیدار با انجمن پیشکسوتان فوتبال سنندج، با بیان این‌که کردستان در فوتبال دارای استعداد و پتانسیل فراوان است، اظهار کرد: این استان هم محق است و هم نیاز دارد که دارای یک تیم فوتبال قوی در سطح کشور باشد.

وی افزود: فوتبالیست های توانمند زیادی از این استان در شهرها و تیم‌های مختلف کشور حضور دارند که می‌توان از آن ها در تشکیل تیم فوتبال استان بهره برد.

استاندار کردستان، از پیشکسوتان و دلسوزان ورزش استان خواست که همه تلاش خود را برای پایه ریزی تیم فوتبال در کردستان بکار بگیرند و در مقابل نیز قول داد که امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای این امر را فراهم کند.

مرادنیا بیان کرد: وجود تیم‌های ورزشی قوی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی نقش به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی در ادامه گریزی نیز به ساخت سالن ورزشی شش هزار نفری گولان سنندج زد و گفت: احداث این سالن که در آینده بسیار نزدیک به بهره برداری می‌رسد می‌تواند بخشی از نیازهای ورزشی استان را تامین کند.

استاندار کردستان، خاطرنشان کرد: معتقدم اگر هر سال چند مسابقه ملی و بین المللی در این سالن برگزار شود برای استان و معرفی ظرفیت های آن مفید خواهد بود.

مرادنیا یادآور شد: برای تامین زیرساخت های ورزشی و فرهنگی تلاش کردهایم که از هر جای ممکن اعتبارات آن را تامین کنیم که نمونه این موارد تامین اعتبار برای سریال سنجرخان و تالار فرهنگ سنندج است.

کد خبر 468586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha