مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
۰ نفر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف ۲۴هزار متر مربع اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک کولیک چشمه مگسی خبرداد.  

تصرف

تصرفبه گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمود حجتی صبح یکشنبه ۱۷ آذر در جمع خبرنگاران از رفع تصرف ۲۴هزار متر مربع اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک کولیک چشمه مگسی خبرداد و اظهار داشت: این اراضی در اجرای حکم قطعیت یافته قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی دماوند، استان تهران از ید متصرف خارج و به دولت بازگردانده شد.  

وی ادامه داد: تمامی بناها و دیوارهای ایجاد شده بر روی این اراضی همزمان با اجرای حکم خلع ید مورد تخریب قرار گرفته است.  

این مسئول منابع طبیعی شهرستان دماوند از توقیف دو دستگاه تراکتور در اراضی ملی واقع در مناطق زان و چنار این شهرستان نیز خبرداد و در این باره اظهار داشت: طی گشت زنی‌های صورت گرفته توسط یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان مشاهده شد که افرادی فرصت طلب با شخم و شیار غیرقانونی قصد سوء استفاده از این اراضی را دارند که با دستور دادستان این شهرستان و حضور به موقع عوامل یگان حفاظت، ضمن توقیف این تراکتورها رانندگان آنها با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.  

حجتی تأکید کرد: اراضی ملی جزو انفال و بیتالمال محسوب می‌شود و با هرگونه تخریب و تصرف به عرصه‌های منابع طبیعی بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.  

کد خبر 468513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha