مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: ۱۹ میلیارد و یکصد میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی امسال به ۵۰ نفر از مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شد.

مددجو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «اسماعیل خانجانی» با اعلام این خبر افزود: تاکنون پرونده ۸۳ متقاضی در بخش‌های پیشگیری، اجتماعی و توان‌بخشی به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی با بیان این‌که ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به بانک‌های عامل ابلاغ شده، اظهار داشت: ۱۸۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد حمایتی امسال متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال زا هستند.  

خانجانی گفت: ۲۰ نفر از این افراد در حوزه اجتماعی، ۴۴ نفر در حوزه پیشگیری و ۱۱۶ نفر در حوزه توانبخشی متقاضی دریافت تسهیلات هستند.

وی بیان کرد: مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی در زمینه‌های دامداری، فروشندگی، قالی‌بافی، خرده‌فروشی، قنادی، زنبورداری و خیاطی هستند.

رئیس بهزیستی خمین افزود: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی نیز در قالب تسهیلات اشتغال روستایی به سه نفر از مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات از منابع مالی تبصره ۱۶ در بخش های کارآفرینی، راه اندازی کارگاه های کوچک، توانمند سازی و خوداشتغالی معلولان پرداخت می‌شود.

کد خبر 468486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha