یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

تیلور سوئیفت، خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و هنرپیشه اهل ایالات متحدهٔ آمریکا با ۱۸۵ میلیون دلار درآمد برای دومین بار در ۵ سال اخیر به مقام پردرآمدترین خواننده جهان دست یافته است.

تیلور سوئیفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، کانیه وست، رپر، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی  با ۱۵۰ میلیون دلار در مکان دوم و اد شیران، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی معروف اهل انگلستان با ۱۱۰ میلیون درآمد در مکان سوم قرار دارد. گروه راک آمریکایی ایگلز با ۱۰۰ میلیون دلار چهارم و التون جون، خواننده نامدار انگلیسی با ۸۴ میلیون دلار در این رتبه بندی پنجم است.

۱۰ نفر اول این رتبه بندی طی سال ۲۰۱۹ در مجموع بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته اند. این رقم در سال قبلی ۸۸۶ میلیون دلار بود.

فوربز یا فوربس  (forbes ) یک شرکت رسانه ای و از مشهورترین مجله های اقتصادی آمریکایی در جهان است که در سال ۱۹۱۷ توسط  یک مهاجر ایسلندی به نام برتی چالرز فوربز که یک مقاله نویس برجسته در زمینه مسائل اقتصادی بود تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. پس از برتی فوربز پسرش دبیری این نشریه را عهده دار شد و با گذشت زمان این شرکت همچنان متعلق به خانواده فوربز است. در حال حاضر شخصی به نام استیو فوربز ویراستار این نشریه است.

این مجله هر سال رتبه بندی برترین ها در عرصه های مختلف فعالیت اجتماعی را منتشر می کند.

کد خبر 468395

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha