مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سارقی که سه میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی از یک دانشگاه در اراک را سرقت کرده بود، در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

بهارستان دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» با اعلام این خبر افزود: با اعلام گزارشی از سرقت وسایل آزمایشگاهی یکی از دانشگاه‌های اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی پلیس آغاز شد.

وی ادامه داد: در مراحل تحقیقات تکمیلی پلیس، فرد سارق شناسایی و اموال سرقت شده که شامل سه دستگاه میکروسکوپ تخصصی و سه ترازوی دیجیتال از متهم کشف‌ شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات با تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شد.

  • یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال کالای قاچاق در شازند کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال کالای قاچاق در جاده های برون‌شهری این شهرستان کشف شد.

سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: ماموران انتظامی شهرستان شازند روز گذشته در تشدید طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، در عملیاتی سه دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق را در یکی از جاده‌های مواصلاتی این شهرستان متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، ۱۰۰ چسب موش، چهار هزار عدد عدد تله موش و سه هزار و ۵۰۰ عدد ادکلن و اسپری قاچاق و فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ سپهوند گفت: سه فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

  • ۳۹ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در اراک کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۳۲۵ نفر سارق و خرده فروش مواد مخدر در عملیات‌های یک ماه گذشته پلیس در این شهرستان دستگیر شدند و ۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شده است.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در تداوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیگیری به مطالبات شهروندان، برنامه‌ریزی عملیاتی ویژه‌ای در برخورد با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر آغاز شد.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها  ۲۶۸ نفر در رابطه با جرایم مواد مخدر و ۵۷ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف هشت کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۳۱۳ فقره سرقت در اجرای عملیات های پلیس شهرستان اراک در آبان ماه امسال اظهار داشت: در این عملیات‌ها  ۲۲ دستگاه خودرو و ۱۷ دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش واطلاع پیرامون وقوع و یا احتمال وقوع انواع جرایم در محل زندگیشان را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در خصوص پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طرح‌ریزی عملیاتی صورت پذیرد.

کد خبر 468331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha