یک تبعه عربستان سعودی که برای آموزش نظامی در یک پایگاه نیروی دریایی آمریکا در فلوریدا حضور داشت، روز جمعه ۱۵ آذر با شلیک گلوله چهار نفر را کشت.

Navy Air base

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز این دانشجوی هوانوردی از نیروی هوایی عربستان سعودی که برای آموزش به پایگاه هوایی نیروی دریایی آمریکا پنساکولای فلوریدا آمده بود، صبح جمعه ۱۵ آذر با شلیک گلوله سه نفر را کشت و چندین نفر را زخمی کرد و در نهایت با تیراندازی پلیس کشته شد.

نظامیان از سراسر دنیا برای آموزش به این پایگاه می‌آیند که محل کار ۱۶۰۰۰ پرسنل نظامی و ۷۴۰۰ کارمند غیر نظامی است. سحنگوی سفارت عربستان سعودی در واشنگتن اعلام کرد از گزارش‌ها در این مورد آگاه است، اما اظهار نظری درباره حادثه نکرد. مقام‌های آمریکایی می‌گویند در حال بررسی این موضوع هستند که آیا این حادثه تروریستی است یا نه.

این دومین تیراندازی مرگباری است که در طول این هفته در یک پایگاه نظامی آمریکا رخ می‌دهد. چهارشنبه هفته پیش یک ملوان نیروی دریایی آمریکا در حوصچه خشک در پایگاه مشترک پرل‌هاربر- هیکام در ایالت هاوایی دو کارگر کشتی را کشت و یک نفر دیگر را زخمی کرد و در نهایت خودش را کشت.

کد خبر 468129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha