مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: تعدادی از شهروندان در یک مراسم عروسی که در بخش کوهسرخ کاشمر شرکت کرده بودند به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن مسموم شدند.

حادثه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،  محمد جواد یزدانی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این اتفاق شب گذشته در یک مراسم عروسی و در یکی از رستوران‌های بخش کوهسرخ، استان خراسان رضوی رخ داد، که به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری ۵۵ نفر از شهروندان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.

وی ادامه داد: با اعلام وقوع بحران درپی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن بلافاصله امداد رسانی توسط اورژانس ۱۱۵ و همچنین پرسنل مرکز جامع سلامت شبانه مرکزی ریوش انجام شد.

یزدانی اظهار کرد: در این رابطه سه دستگاه آمبولانس به همراه اکسیژن مورد نیاز برای ارائه خدمت به این مسمومان از کاشمر به بخش کوهسرخ اعزام شدند.

وی گفت: کوچک‌ترین فرد به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن هفت‌ماهه و مسن‌ترین فرد مراجعه کننده ۵۸ سال سن داشتند که تحت درمان اکسیژن تراپی قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: خوشبختانه این مسمومیت تلفات جانی نداشت، با توجه به وضعیت حال تعدادی از این مراجعان، شش بیمار با آمبولانس برای دریافت خدمات بیشتر به بیمارستان‌های کاشمر اعزام شدند.

وی در پایان از مردم خواست با توجه به فصل سرما و نیاز به وسایل گرمایشی حتما در نصب آن‌ها نکات ایمنی را رعایت نمایند که دچار حوادث ناگواری نشوند.

کد خبر 468061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha