مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

فرمانده انتظامی قم از کشف ۱۳۹ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد و گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

تریاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، یک قاچاقی مواد مخدر شناسایی و مشخص شد وی قصد دارد با خودرو پژو پارس، محموله مواد مخدر را از استان هم‌جوار به استان قم منتقل کند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه ضمن هماهنگی قضایی، ماموران به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی، متوقف و متهم را دستگیر کردند.

آقاخانی گفت: سپس نامبرده به همراه خودرو پژو به یگان منتقل و در بازرسی به‌عمل‌آمده از خودرو ۳۸ کیلوگرم تریاک در قالب ۶ بسته کشف شد.

فرمانده انتظامی همچنین افزود: در اقدام مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قم و خراسان شمالی، یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر در قم توقیف و ۱۰۱ کیلوگرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

آقاخانی اظهار داشت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شد.

وی تصریح کرد: در ادامه خودرو با هماهنگی مقام قضایی استان برای بازرسی به یگان منتقل و از داخل کابین تریلی ۱۰۱ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۶۶ بسته کشف و متهم دستگیر شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قم و خراسان شمالی، افزود: درنهایت متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

وی همکاری و مشارکت شهروندان را در حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی ضروری دانست و از آنان خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • مراقب تقلب‌های مخابراتی کلاه‌برداران سایبری باشید

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم نیز از شهروندان خواست تا مراقب تقلب‌های مخابراتی کلاه‌برداران سایبری باشند.

سرهنگ علی موالی اظهار داشت: کسب درآمدهای غیرقانونی از مشترکان اپراتورهای مختلف را می‌توان یکی از جدیدترین روش‌های مجرمانه‌ای عنوان کرد که در این ایام رواج داشته و گزارش‌های زیادی مبنی بر کلاه‌برداری در این حوزه منتشرشده است.

وی ادامه داد: این تماس‌ها معمولاً از پیش‌شماره‌هایی نظیر ۶۷۸+، ۹۶۰+ است که متعلق به کشورهایی کم نام و نشان می‌باشد.

موالی اضافه کرد: برقراری تماس با این شماره‌ها، هزینه به نسبت بالایی برای کاربران در برخواهد داشت و هرچه مدت‌زمان مکالمه بیشتر شود، هزینه نیز افزایش خواهد داشت.

رییس پلیس فتا استان بیان داشت: درگذشته تماس‌های صورت گرفته به‌صورت خارجی و با زبان انگلیسی صورت می‌گرفت اما در روزهای اخیر برخی از تماس‌ها به زبان فارسی ماشینی که توسط نرم‌افزار خوانده می‌شود، پخش‌شده که این مورد روند فریب خوردن کاربران را افزایش خواهد داد.

کد خبر 467992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha