مدیران شهری مناطق مرکزی پایتخت با انجام برخی اقدامات در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه»خدمات ویژه‌ای به توان یابان ارائه داده‌اند.

معلولان

همشهری آنلاین _ زینب زینال­ زاده: «تهران، شهری برای همه» یکی از شعارهای «پیروز حناچی»، شهردار تهران است و برای تحقق آن باید حقوق معلولان به عنوان شهروندان جامعه دیده و به آن احترام گذاشته شود.

مدیران مناطق ۶، ۱۰ و ۱۲ که در پهنه مرکزی تهران قرار دارند از اقدامات انجام شده در راستای تحقق این شعار که با هدف خدمت­ رسانی به توان­یابان انجام شده است، رونمایی کردند.

مناسب سازی بوستان‌های بهجت­ آباد، ایرانشهر و اقاقیا، همچنین مناسب سازی حدود ۱۸۰ نقطه از معابر منطقه، برای تردد معلولان، کارهایی هستند که به همت مدیریت شهرداری منطقه ۶ انجام شده است.

مدیران شهری منطقه۱۰ نیز با مناسب سازی و تعریض گذرگاه­ها،  همسطح سازی تقاطع خیابان‌ها و مناسب سازی رمپ ویژه توان­یابان و نصب نرده در جان پناها، مسیر عبور و مرور توان­یابان را هموار کرده‌اند.

مناسب سازی ساختمان‌های درمانگاه شهرداری و شهربانو، مناسب سازی بوستان کوثر و مناسب سازی محور خیابان دیالمه کارهای انجام شده از سوی مدیریت منطقه ۱۲ هستند.

کد خبر 467840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha