مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: شرایط برای اعطای نشان استاندارد گردشگری با هدف رعایت ضوابط پذیرش و پذیرایی از گردشگران برای هتل‌داران سمنان فراهم است.

هتل‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس رستمی روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه افزود: ورود استاندارد در بخش‌های مختلف خدماتی در سال‌های گذشته موجب شده است مسیر خدمات‌رسانی مطلوب و رونق اقتصادی در استان هموارتر شود.

وی خاطر نشان کرد: تدوین استاندارد گردشگری از سال‌های گذشته در استان سمنان پیگیری شد و اعطای نشان استاندارد در این بخش به هتل‌داران و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در قالب رویکرد تشویقی اعطا می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان اضافه کرد: دریافت نشان استاندارد در بخش‌های مختلف خدماتی از جمله گردشگری می‌تواند مسیر توسعه و آبادانی در استان را هموارتر کند.

رستمی تصریح کرد: اعطای نشان استاندارد در بخش گردشگری با تایید کارشناسان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استادان دانشگاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اعطای نشان‌ استاندارد در بخش کالا در استان سمنان به نسبت خدمات رونق بیشتری دارد اما باتوجه به وظیفه ذاتی استاندارد باید مسیر توسعه و اشتغال با توجه به رویکرد کیفیت در بخش خدمات هموار شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: گردشگری ظرفیت مهم برای کاهش آمار بیکاری در استان سمنان است که با نگاه توسعه‌ای می‌توان برای ارتقای کیفیت خدمات این بخش اقدام کرد.

۱۵ هتل، ۲ هتل آپارتمان، یک متل، پنج مجتمع گردشگری، ۸۱ اقامتگاه بومگردی، ۵ مهمانپذیر و ۲۳ خانه مسافر در استان سمنان وجود دارد.

کد خبر 467745

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha