مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: شرایط برای اعطای نشان استاندارد گردشگری با هدف رعایت ضوابط پذیرش و پذیرایی از گردشگران برای هتل‌داران سمنان فراهم است.

هتل‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس رستمی روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه افزود: ورود استاندارد در بخش‌های مختلف خدماتی در سال‌های گذشته موجب شده است مسیر خدمات‌رسانی مطلوب و رونق اقتصادی در استان هموارتر شود.

وی خاطر نشان کرد: تدوین استاندارد گردشگری از سال‌های گذشته در استان سمنان پیگیری شد و اعطای نشان استاندارد در این بخش به هتل‌داران و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در قالب رویکرد تشویقی اعطا می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان اضافه کرد: دریافت نشان استاندارد در بخش‌های مختلف خدماتی از جمله گردشگری می‌تواند مسیر توسعه و آبادانی در استان را هموارتر کند.

رستمی تصریح کرد: اعطای نشان استاندارد در بخش گردشگری با تایید کارشناسان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و استادان دانشگاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اعطای نشان‌ استاندارد در بخش کالا در استان سمنان به نسبت خدمات رونق بیشتری دارد اما باتوجه به وظیفه ذاتی استاندارد باید مسیر توسعه و اشتغال با توجه به رویکرد کیفیت در بخش خدمات هموار شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: گردشگری ظرفیت مهم برای کاهش آمار بیکاری در استان سمنان است که با نگاه توسعه‌ای می‌توان برای ارتقای کیفیت خدمات این بخش اقدام کرد.

۱۵ هتل، ۲ هتل آپارتمان، یک متل، پنج مجتمع گردشگری، ۸۱ اقامتگاه بومگردی، ۵ مهمانپذیر و ۲۳ خانه مسافر در استان سمنان وجود دارد.

کد خبر 467745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha