استاندار تهران و سخنگوی قوه قضاییه درباره اظهارات فرماندار شهر قدس مبنی بر دستور تیراندازی در اعتراضات توضیحاتی ارائه کردند.

لیلا واثقی

به گزارش همشهری آنلاین، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز ۱۲ آذر ماه درباره اینکه گفته شده فرماندار شهر قدس به دلیل اظهاراتش مبنی بر اینکه دستور تیراندازی را داده بازداشت شده است آیا خبر بازداشت صحت دارد و آیا او حق داشته که دستور تیراندازی بدهد؟ گفت: بازداشت او صحت ندارد. اینکه چنین حرفی را زده را نمی‌دانم از مقامات مربوطه بپرسید.

 انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز در حاشیه بازدید از ستاد انتخاباتی فرمانداری تهران درباره اظهارات فرماندار شهر قدس مبنی بر دستور شلیک به معترضان گفت: منظور ایشان این بوده که هر کسی وارد فرمانداری شد با استفاده از ابزار فیزیکی با آنها مقابله کنند. در فرمانداری هیچگونه اسلحه‌ای وجود ندارد که بخواهند از آن استفاده کنند؛ ایشان به زودی توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهند داد.

کد خبر 467637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    1 1
    خوبه که این مسئولین یاد میگرفتن مسئولیت کارهاشونو گردن بگیرن بجای اینکه یه حرفی بزنن یا کاریو انجام بدن و با غرور و افتخار اعلام کنن وقتی هم که ببینن اون رفتار یا اون کار هزینه سنگینی داره تکذیب کنن و شروع به اسمون ریسمون بافتن کنن