دومین برنامه «پچ پچ با کتاب» در کتابخانه شهید «قدیریان» خانه فرهنگ حر، به معرفی و نقد کتاب طنز «مگیل» ویژه نوجوانان با حضور نویسنده این اثر می پردازد.

نقد کتاب مگیل

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری ­نیا: به گزارش همشهری محله، مگیل، عنوان کتاب طنزی است که قصه ­اش به دوران دفاع مقدس بر می­ گردد. این کتاب با حضور «محسن مطلق»، نویسنده اثر و «پروین پناهی» کارشناس و مجری برنامه و با حضور مخاطبان نوجوان، در روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در کتابخانه شهید قدیریان خانه فرهنگ حر در حضور علاقه­مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی و از سوی حاضران نقد و بررسی می­ شود.

محسن مطلق، دارای آثار متعددی از جمله زنده باد کمیل، محفل یادها، برد ایمان، سفرنامه جنگ، نگاه شیشه ای، مهاجر کوچک، یادگار، آنجا که من بودم، قصه­ های شهر جنگ، نگهبان کوچک، تنها درخت است که بیشتر مجموعه داستان­ های حوزه دفاع مقدس را شامل می­ شود.

مگیل نیز از جمله آثار دفاع مقدس محسن مطلق است، قصه این کتاب درباره قاطری است که هم­سفر رزمنده مجروحی می­ شود که نه می­ شنود و نه می­ تواند حرف بزند و مجبور است به این قاطر اعتماد کند و به دنبال او راه بیفتد، ماجراهایی که طی این داستان برای مگیل و این رزمنده پیش می­آید، داستان را خواندنی و جذاب می کند، علاقه مندان می­توانند برای شرکت در این برنامه، روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه از ساعت ۱۶ به خانه فرهنگ حر (کتابخانه شهید قدیریان) مراجعه کنند.

کد خبر 467556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha