مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
۰ نفر

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ریزش برف و بارش باران از ساعت یک بامداد آغاز شده و تمامی جاده‌های این استان را فراگرفته است.  

برف جاده همدان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ غلامعلی همایی روز سه‌شنبه ۱۲ آذر بیان کرد: در حال حاضر تمامی جاده‌های این استان همدان لغزنده هستند اما تردد در آنها روان است.  

وی اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعات دریافت شده ریزش برف و بارش باران در مسیر همدان - کرمانشاه قطع شده اما در مسیر آورزمان - نهاوند و گردنه آوج همچنان ادامه دارد.  

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از رانندگان خواست پیش از مسافرت آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها را با ارتباط به سامانه ۱۴۱ دریافت کرده سپس در صورت مساعد بودن وضعیت جوی اقدام به مسافرت کنند.  

سرهنگ همایی بیان کرد: همچنین رانندگان پیش از حرکت از سالم بودن سیستم فنی خودرو، برف پاک کن، بخاری اطمینان حاصل کرده و به طور حتم زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.  

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی همدان سامانه بارشی از روز یکشنبه وارد استان شده و به صورت بارش باران و همچنین ریزش برف در برخی از ارتفاعات این استان فعالیت می‌کند.  

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، ابری تا تمام ابری، همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق، ریزش برف در ارتفاعات و وزش موقت باد همراه خواهد بود.  

این سامانه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان فعال است و روز چهارشنبه آسمان همدان را ترک می‌کند.  

تمامی جاده‌های همدان به جز گنجنامه - تویسرکان مسدود است.  

کد خبر 467439

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha