سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

 معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از برپایی ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر در مواقع بارش برف و پیشگیری از یخبندان معابر ستادهای برف روبی در مناطق و نواحی منفصل شهری سطح شهر برپا شده است.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، لقمان حیدری، امروز سه شنبه (۱۲ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات ویژه ای برای تسریع در راستای خدمت رسانی به شهروندان، رفع مشکلات احتمالی و بازگشایی خیابان ها و معابر در هنگام بارش برف صورت گرفته است.

وی افزود: با شروع فصل سرما و برای مقابله با یخبندان در کلیه معابر سطح شهر اقدامات و برنامه ریزی های لازم جهت خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، استان کردستان بیان کرد: نقاط حادثه خیز سطح شهر شناسایی شد و در معابر شیب دار نیز مخازن ماسه و نمک تعبیه شده است.

وی از برپایی ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر خبر داد و گفت: این مهم در راستای بازگشایی مسیر، جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف و برودت هوا انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ستادهای برف روبی حوزه شهرداری منطقه یک سنندج در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، در سطح حوزه  شهرداری منطقه دو ستاد در پارک مولوی ومیدان نبوت، در حوزه  شهرداری منطقه سه دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف روبی در محلات شهرک زاگرس و ۳/۱۹ بهاران برپا شده است.

حیدری همچنین یادآور شد: سه ستاد برف روبی در نواحی منفصل  شهری ننله، نایسر و حسن آباد نیز برپا شده است.

کد خبر 467436

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha