دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دغدغه‌ها در حوزه اقتصادی گفت: علی‌رغم ظرفیت‌های بالقوه استان اما یک طرح مصوب سرمایه‌گذاری خارجی در استان وجود ندارد.

حشمت‌الله صمیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرزاد نجات‌نیا امروز در دیدار با سید حشمت‌الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی‌رغم همه ادعاها و قابلیت‌های بالقوه استان در حوزه اقتصادی، صنعتی و گردشگری- بوم‌گردی بالاخص در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اما در استان یک طرح مصوب سرمایه‌گذاری خارجی وجود ندارد.

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دغدغه حوزه اقتصادی افزود: دغدغه مدیران حوزه اقتصادی در خصوص فعالیت‌های اقتصاد دیجیتال و شرکت‌های فناوری پایه، مایه مسرت است.

وی با اشاره به برگزاری یک رویداد "استارتآپ ویکند" در دهدشت گفت: این رویداد با حضور شرکت‌های دانش بنیان بومی و ملی برای ایجاد رونق کسب و کارهای نوپا با همکاری دبیرخانه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات ایران و بنیاد دانش بنیان برکت از طرف انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار می‌شود.

کد خبر 467261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha