مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: ۲۱ میلیاردتومان اعتبار جبران خسارات ناشی از سیل به شبکه آب روستایی این استان مصوب شد که تاکنون ۷۰ درصد آن به استان تخصیص داده شده است.

سیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا کاکاوند روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: ۲۶۲ میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل شرکت آبفار در سامانه سجاد(سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) ثبت شد که مبلغ مصوب شده نسبت به خساراتی که از سیل به جا مانده، بسیار ناچیز است.

وی گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به لرستان موضوعاتی را مطرح کردیم و با برگزاری جلسات  در سازمان برنامه و بودجه قرار شد ۱۲۰ میلیارد تومان علاوه‌ بر مبلغ مصوب شده به لرستان اختصاص پیدا کند که هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۱میلیارد تومان برای خسارات ناشی از سیل هزینه شده ادامه داد: اگر مبلغ مورد نظر تخصیص پیدا کند بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد و طرح های زیادی را می‌توانیم اجرا کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکل کیفیت آب روستای پاعلم یک حلقه چاه جدید حفر شده و برای تامین آب شرب پلدختر و روستاهای اطراف باید یک چاه دیگر حفر شود.

کد خبر 467179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha