معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از ورزشکاران استان که سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ را بگیرند، حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.  

ورزشکار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جلال عزیزی، معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۰ از چند ماه پیش برنامه ریزی‌هایی را برای حمایت از ورزشکارانی که بتوانند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بگیرند، انجام دادیم.  

وی تصریح کرد: برای اینکه ورزشکارانمان دغدغه‌ای جز تمرین و تمرکز روی مسابقات توکیو را نداشته باشند، در نظر داریم در حد توان هم حمایت‌های مالی و هم حمایت‌هایی از نظر تامین امکانات و تجهیزات برای آنها داشته باشیم.  

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هیچ تفاوتی بین کمک به ورزشکارن المپیکی با پارالمپیکی وجود ندارد و به هر دوی آنها به یک اندازه توجه خواهیم داشت.  

وی تاکید کرد: از هر زمانی که ورزشکارانمان سهمیه حضور در ۲۰۲۰ المپیک یا پارالمپیک را کسب کنند، مشمول این حمایت‌ها خواهند بود و تا زمان اعزام به رقابت‌ها این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.  

عزیزی در ادامه به کسب دو سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تاکنون توسط ورزشکاران کرمانشاهی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ورزشکاران کرمانشاهی در اکثر رشته‌ها جایگاهی مناسبی در کشور دارند و انتظار داریم برای المپیک ۲۰۲۰ نیز تعداد سهمیه‌هایمان خوب باشد.  

کد خبر 467083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha