سرپرست دانشگاه شهید بهشتی از بازداشت شدن سه دانشجوی این دانشگاه در وقایع اخیر خبر داد و گفت: دانشجویان اگر اعتراض هم دارند، باید در چارچوب قوانین ابراز کنند.

دانشگاه شهيد بهشتي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سعدالله نصیری قیداری درباره بازداشت ۳ دانشجوی دانشگاه شهیدبهشتی در وقایع اخیر کشور، گفت: اطلاعات و آمار دقیق این دانشجویان در اختیار ما قرار گرفته است و در جریان وضعیت آنها قرار داریم؛ حتی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم اما تا این لحظه خبری در خصوص مشکل این دانشجویان دریافت نکرده‌ایم.

سرپرست دانشگاه شهیدبهشتی خاطر نشان کرد: این دانشجویان همچنان در بازداشت هستند. البته اعتقاد ما این است که اگر دانشجویان اعتراضی دارند اعتراض آنها در چارچوب قوانین باشد چراکه اعتراض حق هر شهروندی است و دانشجویان نیز می‌توانند اعتراض کنند و ما بعید می‌دانیم این دانشجویان جزو افرادی باشند که خدای ناکرده برای نظام معاند تلقی شوند و فقط جزو معترضین هستند و بر اساس قانون اساسی اعتراض حق هر شهروند تلقی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئول حراست و معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه شهیدبهشتی را با ارتباطاتی که با معاونت فرهنگی وزارت علوم دارند پیگیری می‌کنند و امیدواریم این دانشجویان به زودی آزاد شوند.

کد خبر 467074
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha