دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

سالی که گذشت ازعجیب‌ترین سال‌های دنیای جرم و جنایت در ایران بود؛

سالی که در آن چند باند بزرگ تبهکاری خارجی در ایران به زانو درآمدند و تبهکارانی که بیشترشان برای قاچاق مواد‌مخدر یا قاچاق انسان به اروپا و کشورهای عربی همسایه به ایران آمدند ولی در تور امنیتی پلیس و دستگاه قضائی کشور گیرافتادند.

رؤیای پوشالی اروپا

آنها اعضای تیم ورزشی نیستند بلکه نوجوانان پاکستانی هستند که دررؤیای سفر به آن‌سوی آب، طعمه یک باند قاچاق انسان به اروپا شدند اما به جای رسیدن به رؤیایشان در دخمه‌ای در شرق تهران دستگیر شدند.

نوجوانان پاکستانی بعد از آ‌نکه با وعده انتقال به اروپا هر نفر 500 دلار به اعضای باند قاچاق پرداختند از مرز میرجاوه وارد ایران شدند و قرار بود با ویزاهای جعلی به اروپا قاچاق شوند اما با افشای رازشان با دستور قاضی مهاجری- بازپرس شعبه اول دادسرای فرودگاه – دستگیر شدند.

آخر بدشانسی

این قاچاقچیان سیاه پوست خیلی بدشانس بودند، آنها قصد داشتند محموله‌ مواد‌مخدر را به‌صورت بلعی به خارج از ایران قاچاق کنند  اما باز شدن یک بسته‌ کراک در معده یکی از آنها در فرودگاه، باعث شد کارش به دکتر و بیمارستان کشیده شود و آن‌وقت راز محموله مواد مخدر آنها فاش شد.

عکاسان عجیب در تهران

اگر چه مهاجران غیرقانونی افغان سهم 20 درصدی در جرایم ایران را به نام خودشان سند زده‌اند اما امسال 2 مهاجر غیرقانونی افغان نوآوری کردند و به اتهامی جدید راهی زندان شدند. جرم این 2 جوان که در اواسط اسفندماه دستگیر شدند عکسبرداری در خیابان بود، البته سوژه‌های عکس آنها تنها خانم‌های جوان بودند.

وقتی آنها با شکایت دختری جوان که متوجه شده بود آنها با تلفن همراهشان از وی عکس گرفته‌اند دستگیر شدند و در حافظه تلفن همراهشان عکس تعداد زیادی دختر و زن کشف شد،  ادعایی بسیار جالب را مطرح کردند؛ آنها گفتند فقط می‌خواسته‌اند کیفیت عکسبرداری دوربین تلفن همراهشان را امتحان کنند، شما باور می‌کنید.

مسافری با بلوتوث‌های سیاه

جوان عراقی، از مشهورترین متهمان بلوتوث‌های غیراخلاقی سال گذشته ایران بود.  او هنگامی که از فرودگاه مهرآباد قصد پرواز به دوبی را داشت از سوی پلیس ایران دستگیر شد.

این مرد با معرفی خود به‌عنوان یک مهندس ثروتمند در فاصله کوتاهی با 10‌دختر ایرانی آشنا شده بود و با وعده ازدواج و ملاقات با خانواده‌اش، آنها را به خانه‌ای در حاشیه تهران کشانده و بعد از آزار و اذیت از آنها فیلم‌های سیاه تهیه کرده بود اما وقتی قصد انتقال این بلوتوث‌های سیاه به خارج از کشور را داشت در فرودگاه دستگیر شد.

کد خبر 46706

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز