فرماندار پردیس با اشاره به این‌که فاز ۸ پردیس به تنهایی با ۳۳ هزار واحد مسکونی یک شهرستان محسوب می‌شود گفت: امکانات و خدمات ارائه شده در فاز ۸ پردیس باید مطابق با جمعیت باشد.  

مسکن مهر پردیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عبدالعظیم رضایی در حاشیه برگزاری آیین کلنگ زنی خانه جوان پردیس توزیع امکانات و خدمات رفاهی را در تمام محلات شهرستان پردیس، استان تهران و فازهای آن را فراگیر، عادلانه دانست و اظهار داشت: فاز ۸ پردیس به تنهایی با ۳۳ هزار واحد مسکونی یک شهرستان محسوب می‌شود زیر در سراسر کشور شهرستان‌هایی داریم که کمتر از فاز ۸ پردیس جمعیت دارند.  

وی بیان کرد: امکانات و خدماتی که در این فاز ارائه می‌شود باید متناسب با جمعیت آن باشد.  

رضایی پرداختن به مسائل فرهنگی، آموزشی، اجتماعی مربوط به جوانان را مهم خواند و ذکر کرد: از جوانان انتظار داریم در راه درست و اعتلای ارزشهای اسلامی، زندگی موفق، کسب علم و دانش و کار قدم‌های مثبت بردارند که لازمه این انتظارات توجه به خواسته‌ها و برآورده کردن امکانات لازم در این زمینه است.  

وی افزود: ما مسئولان، مسول زمینه‌سازی و فراهم کردن بسترهای لازم برای این امر مهم برای جوانان هستیم.  

فرماندار شهرستان پردیس کلنگ زنی خانه جوان را ارزشمند در جهت تحقق اهداف و دستیابی جوانان به ارزشهای اجتماعی در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و ضمن تشکر از همکاری شرکت عمران جهت آماده‌سازی این پروژه تصریح کرد: بدلیل این‌که اداره ورزش و جوانان محدودیت‌هایی برای آماده‌سازی این مکان داشت و ساخت خانه جوان از ضروریات شهر ستان است، بنابراین، این امر مهم را با توجه به دیدگاه‌های خوبی که نهادهای متولی دارند، در جهت آماد ه‌سازی و اجرای این پروژه همکاری‌های لازم را شرکت عمران با اداره ورزش و جوانان داشتند.  

وی بیان داشت: با پیگیری‌های مستمر اداره ورزش و جوانان امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه بودیم که امیدواریم با هماهنگی و سرعت عمل پیمانکار در اجرای پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.  

کد خبر 466927

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha