وزیر ارتباطات با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در توییتر و دادن یک شماره همراه از مردم خواست نظر خود را درباره ۱۰ روز قطع شدن اینترنت برایش پیامک یا کامنت کنند.

محمد‌جواد آذري‌جهرمي

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد آذری‌جهرمی که در جریان اعتراض‌های بنزینی و قطع شدن اینترنت ثابت و همراه به شدت تحت فشار و انتقاد مردم بود، پس از مدت‌ها به توییتر آمد و یک پست عجیب در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این پست که یک شماره تلفن همراه هم پیوست آن شده، نوشت: «ده روز اندازه ده سال برایم گذشت. خیلی تلاش کردم برای رضایت شما، درسته امنیت مهم است ولی در کنار آزادی. می‌دونید که برای من #نظر_مردم از همه مهم‌تر است. برای جلوگیری از این اتفاقات، لطفا نظرات و پیشنهاداتتون رو کامنت یا پیامک بفرمایید. یک دست صدا ندارد باید #همه‌باهم باشیم.»

پیام آذری‌جهرمی تا ظهر روز یکشنبه ۱۰ آذرماه بیش از ۲۴۰۰ فیو و بیش از ۴۷۰۰ کامنت خورده تا مشخص شود تعداد منتقدان عملکرد وزارت ارتباطات در ماجراهای اخیر به ویژه قطعی اینترنت بیش از تعداد کسانی است که احتمالا او را مقصر نمی‌دانند. تحلیل محتوای کامنت‌ها هم حاکی از آن است که مردم فرصت را غنیمت شمرده و داغ یک هفته تا ۱۰ روز نداشتن اینترنت را با وزیر جوان به اشتراک گذاشته‌اند.

کد خبر 466916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha