یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
۰ نفر

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب روستاهای جنوب شهرستان حل خواهد شد.

آب، پلدختر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تامین آب شرب ابتدایی‌ترین خواسته مردم است، گفت: مشکل روستاهای جنوب شهرستان حل خواهد شد.

سید حمیدرضا کاظمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های آبرسانی روستاهای مناطق سیل‌زده پلدختر اظهار کرد: در سیل مدیران استان سنگ‌تمام گذاشتند و شورای اداری و دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان مستقر شده و فعالیت‌های خوبی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات پلدختر در یک یا دو سال گذشته و سیل ایجاد نشده و از گذشته‌های دور ب i جا مانده و باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

کاظمی با بیان اینکه در بخش آب روستایی زحمات زیادی توسط شرکت آبفا کشیده شده که جای قدردانی و تشکر را دارد و اکثر مشکلات حل شده است، افزود: با بهره‌برداری از چاه پاعلم و خط انتقال آن و روستاهای اطراف مثل دره‌خزینه، چم‌گرداب و غیره بدون شک مشکل روستاهای جنوب شهرستان حل خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در برخی روستاهای دیگر شهرستان نیز مشکلاتی وجود دارد که با همکاری شرکت آبفار لرستان قرار است این مشکلات به‌زودی رفع شود.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب ابتدایی‌ترین خواسته مردم است، تاکید کرد: در این خصوص نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

کاظمی با اشاره به روستاهای زیودار، زورانتل، سرنجه و روستاهای اطراف آن نیز گفت: شاید این روستاها در شرایط فعلی نیاز آبی خود را رفع کنند ولی در فصل گرما به آب نیاز خواهند داشت. باید چاهی برای آنها در نظر گرفته و مطالعات آن نیز انجام شده است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: امیدواریم مشکلات باقیمانده در بخش آب شرب روستایی شهرستان پلدختر هرچه سریع‌تر رفع شود.

گفتنی است در سیل اخیر لرستان ۹۶۴ روستا با قطعی آب و تخریب خطوط انتقال یا مشکل در تأمین آب شرب مواجه شدند.

کد خبر 466904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha