یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

مدیر نظارت و بازرسی بر اصناف خراسان رضوی گفت: با ورود محموله‌های جدید گوجه فرنگی از بوشهر و جیرفت طی روزهای آینده عرضه این محصول افزایش یافته و قیمت آن در این استان روند نزولی خواهد یافت.

گوجه فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، امیر دلداری یک‌شنبه ۱۰ آذر افزود: هم اکنون در میادین بار مشهد هر کیلو گرم گوجه فرنگی درجه یک هشت هزار تومان، هر کیلو گرم گوجه فرنگی درجه ۲ پنج هزار تومان، هر کیلوگرم گوجه فرنگی ممتاز ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان و هر کیلو گرم گوجه فرنگی گلخانه‌ای ۱۲ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

مدیر نظارت و بازرسی بر اصناف خراسان رضوی ادامه داد: قیمت هر کیلو گرم گوجه فرنگی مینیاتوری نیز در میادین بار مشهد ۳۷ هزار تومان است.

وی گفت: سود قانونی در سطح خرده فروشی برای هر کیلو گرم گوجه فرنگی به صورت درهم ۲۰ درصد و به صورت دستی ۳۰ درصد است که به قیمت این محصول افزوده می‌شود.

دلداری علت افزایش یکباره قیمت گوجه فرنگی طی چند هفته اخیر را کمبود عرضه این محصول در بازار دانست و افزود: استان‌های جنوبی کشور در این فصل، تامین کننده نیاز کل کشور به گوجه فرنگی هستند لذا به دلیل محدودیت در عرضه، قیمت این محصول در فصل سرما افزایش می‌یابد.

وی با بیان این‌که با گران‌فروشان گوجه فرنگی در استان برخورد می‌شود، ادامه داد: در این راستا دیروز پرونده تعزیراتی برای یکی از فروشگاه‌های شهر به دلیل گران فروشی گوجه فرنگی مینیاتوری تشکیل شد.

مدیر نظارت و بازرسی بر اصناف خراسان رضوی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی در عرضه گوجه فرنگی مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۱۷۳۰ اطلاع داده یا به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ پیامک ارسال کنند.

کد خبر 466750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha